101/1994

Annettu Helsingissä 24 päivänä tammikuuta 1994

Verohallituksen päätös diplomaattisten edustustojen arvonlisäveron palautushakemukseen liitettävistä tiedoista

Verohallitus on 30 päivänä joulukuuta 1993 annetun arvonlisäverolain (1501/93) 129 §:n nojalla määrännyt:

1 §

Arvonlisäverolain 129 §:ssä tarkoitettuun hakemukseen alkuperäisenä tai jäljennöksenä liitettävästä laskusta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:

1) myyjän verovelvollisuutta osoittava merkintä ALV rek.;

2) myyjän nimi, henkilötunnus tai liike- ja yhteisötunnus sekä osoite;

3) selvitys myydystä hyödykkeestä;

4) laskulla veloitettu kokonaishinta ja siihen sisältyvän arvonlisäveron rahamäärä.

Jos hyödykkeen toimituspäivä ja laskun maksupäivä ei ilmene laskusta, niistä liitetään hakemukseen eri selvitys.

2 §

Tämä päätös tulee voimaan 1 päivänä kesäkuuta 1994.

Helsingissä 24 päivänä tammikuuta 1994

Pääjohtaja
Jukka Tammi

Va. verotussihteeri
Soili Sinisalo

Finlex ® on oikeusministeriön omistama oikeudellisen aineiston julkinen ja maksuton Internet-palvelu.
Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy. Oikeusministeriö tai Edita eivät vastaa tietokantojen sisällössä mahdollisesti esiintyvistä virheistä, niiden käytöstä käyttäjälle aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista tai Internet-tietoverkossa esiintyvistä käyttökatkoista tai muista häiriöistä.