Finlex - Etusivulle
Suomen säädöskokoelma

101/1994

Suomen säädöskokoelma

Suomen säädöskokoelmassa julkaistut säädökset sekä tekstimuodossa että painoasuisena pdf-tiedostona

Verohallituksen päätös diplomaattisten edustustojen arvonlisäveron palautushakemukseen liitettävistä tiedoista

Säädöksen tyyppi
Päätös
Antopäivä
Ajantasaistettu säädös
101/1994

Alkuperäisen säädöksen teksti

Alkuperäisten säädösten teksteihin ei päivitetä säädösmuutoksia eikä tehdä oikaisuja. Muutokset ja oikaisut on huomioitu ajantasaistetuissa säädöksissä. Oikaisut näkyvät myös säädöskokoelman pdf-versioissa.

Verohallitus on 30 päivänä joulukuuta 1993 annetun arvonlisäverolain (1501/93) 129 §:n nojalla määrännyt:

1 §

Arvonlisäverolain 129 §:ssä tarkoitettuun hakemukseen alkuperäisenä tai jäljennöksenä liitettävästä laskusta tulee käydä ilmi seuraavat asiat:

1)

myyjän verovelvollisuutta osoittava merkintä ALV rek.;

2)

myyjän nimi, henkilötunnus tai liike- ja yhteisötunnus sekä osoite;

3)

selvitys myydystä hyödykkeestä;

4)

laskulla veloitettu kokonaishinta ja siihen sisältyvän arvonlisäveron rahamäärä.

Jos hyödykkeen toimituspäivä ja laskun maksupäivä ei ilmene laskusta, niistä liitetään hakemukseen eri selvitys.

2 §

Tämä päätös tulee voimaan 1 päivänä kesäkuuta 1994.

Helsingissä 24 päivänä tammikuuta 1994

Pääjohtaja Jukka TammiVa. verotussihteeri Soili Sinisalo

Sivun alkuun