05.02.2001

Asiakaspalvelu - Hyvä hallinto

Asiakaspalvelusta Kansaneläkelaitoksen paikallistoimistossa

Kansaneläkelaitoksen paikallistoimiston johtajan tietoon saatettu apulaisoikeuskanslerin kanteluratkaisussa lausuma käsitys, jonka mukaan hyvään hallintoon kuuluu hankalissakin tilanteissa asiallisuuden ja maltillisuuden säilyttäminen sekä myös se, että asiakaskeskustelut käydään ja järjestetään olosuhteiltaan siten, ettei asiakkaalle jää epäilyä arkaluonteisten asioittensa joutumisesta sivullisten tietoon.

Finlex ® on oikeusministeriön omistama oikeudellisen aineiston julkinen ja maksuton Internet-palvelu.
Finlexin sisällön tuottaa ja sitä ylläpitää Edita Publishing Oy. Oikeusministeriö tai Edita eivät vastaa tietokantojen sisällössä mahdollisesti esiintyvistä virheistä, niiden käytöstä käyttäjälle aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista tai Internet-tietoverkossa esiintyvistä käyttökatkoista tai muista häiriöistä.